امروز: پنجشنبه, 9 فروردین, 1403

لوگو سرمایه سازان

جشنواره عیدانه 1403

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

خرید سهام هتل

ویژگی مهم خرید سهام هتل

صنعت گردشگری یکی از بزرگترین بازارهای مالی و هتلداری از مشاغل پر درآمد دنیاست، کشور هفت رنگ ایران با جاذبه های گردشگری متنوعی که بر هیچ کس پوشیده نیست. بنا بر این ورود در سرمایه گذاری در این بخش و خرید سهام هتل مستعد رشد فوق العاده در این صنعت است.

طبق برآورد کارشناسان و سیاست های بلند مدتی که دولت که برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در ده سال آینده برنامه ریزی کرده است، فقدان هتل های 4 و 5 ستاره بشدت محسوس است. ویژگی های جذاب مرکوری کیش و جایگاه مطمعن که ساخت هتل در قلب منطقه توریستی جزیره کیش می تواند یکی از بهرین فرصت های سرمایه گذاری برای آینده نگران باشد شما میتوانید با سرمایه گذاری در هتل مرکوری کیش، سرمایه های خرد یا سرمایه های که در بازارهای نامطمئن سوخت میشود را تبدیل به فرصتی برای ایجاد تغییر آینده کنید، آینده ای که هم خود و یا فرزندان و عزیزانتان بتوانند از درآمد مادام العمر و هم ارزش افزوده ای که برای سهام شما طی سالیان ایجاد می شود از آن بهره مند شوید و کما اینکه میتوانید در طی سال از امکانات ویژه هتل برای سهام داران استفاده کنید.

مزایای خرید سهام هتل

خرید سهام هتل

درآمدزایی مادام العمر با خرید سهام در هتل

با خرید سهام هتل از یک درآمد سالانه در پایان هر سال مالی بهره مند شوید

با پیش‌خرید سهام خود در طول مدت ساخت و ساز قیمت سهام شما نسبت به زمان خریداری سهام پس از اتمام پروژه تا دو برابر افزایش پیدا می‌کند؛ یعنی در طول مدت ساخت، سالیانه ۵۰٪ به صورت ارزی سود خواهید کرد. سهام‌دارانی که در ابتدا اوراق مشارکت خریداری می‌کنند سود ساخت و مزایای قابل توجه و بیشتری نسبت به سهام‌دارانی که نزدیک به افتتاح پروژه یا پس از شروع به کار مجموعه سرمایه‌گذاری می‌کنند دریافت خواهند کرد.

عدم الزام به نقدینگی بالادر خرید سهام در هتل یا صنعت گردشگری

خرید سهام در هتل مرکوری کیش نیاز به نقدینگی بالا ندارد

پس از اتمام ساخت و شروع بهره‌برداری سهام‌داران می‌توانند اوراق خود را به شرکت و یا به اشخاص سوم به نرخ روز واگذار کنند و یا اگر قصد فروش آن را نداشته باشند می‌توانند هر سال حدود ۲۵٪ الی ۳۰٪ درآمد ارزی از روی اصل مبلغ سرمایه‌گذاریشان به صورت مادام‌العمر داشته باشند. بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه سهامداران جهت استفاده از خدمات مجموعه از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در این پروژه ارزشمند است.

خرید سهام هتل

پروژه ها جهت خرید سهام هتل

مقایسه ملک ها

مقایسه

سال نو مبارک

به اطلاع می رساند سرمایه گذاران محترمی که هنوز جهت پذیره نویسی و ثبت نام پروژه ها با قیمت سال قبل اقدام نکرده اند، می توانند با پرداخت بیعانه، پروژه خود را با قیمت قبل نهایتا تا مورخ 15 فروردین 1402 رزرو و تصویر فیش واریزی را ارسال فرمایید.

شرایط پرداخت واحد های 50 متری
نام پروژه
مبلغ بیعانه
فورسیزن
10 میلیون تومان
سهند
5 میلیون تومان