لوگو سرمایه سازان

جشنواره عیدانه 1403

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

طرح جامع سرمایه گذاری ملکی

سرمایه گذاری ملکی

معرفی فرصت های سرمایه گذاری ملکی خدمتی دیگر از سرمایه سازان در راستای سرمایه گذاری ملکی، مسکونی و تجاری برای همه دهکهای جامعه ارائه نموده است. معرفی انواع پروژه ها برای سرمایه گذاری با شرایط متنوع اقساطی نه تنها موجب افزایش تقاضا ملک و مسکن را منجر میشود بلکه باعث کاهش قیمت آنها نیز می باشد.

سرمایه گذاری ملکی روشی برای سرمایه گذاری است که بر روی خرید و فروش ملک ها (واحد های مسکونی، مغازه، هتل، بیمارستان یا کلیه اراضی معتبر سند دار) مبتنی است. در این روش، افراد با خرید خانه ها و ملک ها می توانند به عنوان مالکان این خانه ها سود داشته باشند و از آنها درآمد داشته باشند.

سرمایه گذاری ملکی به عنوان یک راه برای سرمایه گذاری پایدار قابل توصیه می باشد، زیرا ارزش خانه ها و ملک ها در طول زمان عموما به صورت مداوم افزایش می یابد.

در عوض، سرمایه گذاری ملکی ممکن است با مشکلاتی مواجه شود که مانند بازده بالا، هزینه های نگهداری و بهداشت خانه و در بعضی از موارد حتی ناتوانی در فروش خانه باشد.

پروژه های طرح جامع سرمایه گذاری ملکی

ویژگی های طرح جامع سرمایه گذاری ملکی

این طرح اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران می باشدکه به اقشار کم درآمد جامعه قدرت خرید و سرمایه گذاری می بخشد.

  1. طرح جامع سرمایه ­گذاری ملکی به دنبال افزایش قیمت ملک طی سال­های اخیر و کاهش قدرت خرید افراد بدون هیچ­گونه محدودیت حداقل یا حداکثر در میزان سرمایه ­گذاری افراد طراحی شده است.
  2. روند سرمایه گذاری در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی به صورت اقساطی و متناسب با سطح اقتصادی متقاضیان و به انتخاب ایشان خواهد بود.
  3. طرح جامع سرمایه گذاری ملکی تنها محدود به پروژه های مسکونی نبوده و امکان سرمایه گذاری برای مشارکت در سایر پروژه های جذاب و درآمدزا با ارزش افزوده بالا نظیر ابنیه تجاری، اداری، گردشگری و … را فراهم می نماید.
  4. تمامی پروژه های طرح جامع سرمایه گذاری ملکی بر اساس مطالعات دقیق اقتصادی که متضمن اصل و سود سرمایه گذاری افراد باشند، انتخاب و طراحی شده اند و همگی علاوه بر حفظ موج تورم رایج، دارای ارزش افزوده ویژه نیز خواهند بود.
  5. طرح جامع سرمایه گذاری ملکی تنها طرح صنعت ساختمان است که در روند اجرای پروژه ها دارای ارزش افزوده بوده و سرمایه گذاران قبل از اتمام پروژه ها، از محل ارزش افزوده ایجاد شده و جایگزینی متقاضیان جدید، امکان برداشت اصل و سود فوق العاده سالانه 30 درصدی خواهند داشت.
  6. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی امکان افزایش یا کاهش میزان سرمایه گذاری برای متقاضیان وجود خواهد داشت.
  7. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی هر متقاضی به هر میزان که بخواهد امکان دریافت سود یا قدرالسهم از پروژه های تکمیل شده خواهد داشت.
  8. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی در فرآیندی دو سویه، تکمیل و تحویل پروژه های ساختمانی را تضمین شده و در صورت بروز هر گونه تأخیر در تحویل، متناسب با قدرالسهم هر یک از سرمایه گذاران، خسارت معادل اجاره بهای ماهانه به نرخ روز پرداخت می گردد.
  9. طرح جامع سرمایه گذاری ملکی هیچ ارتباطی با طرح های دولتی در بخش مسکن و … نظیر  طرح مسکن مهر،  طرح احیای بافت فرسوده، طرح مسکن اجتماعی،  مسکن ملّی و  طرح اقدام ملّی مسکن ندارد.
  10. مبنای سرمایه گذاری در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی قیمت تمام شده ساخت پروژه ها خواهد بود، نه قیمت های نجومی بازار.
  11. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی متقاضیان نیاز به صدور چک، سفته یا معرفی ضامن برای پرداخت اقساط سرمایه گذاری خود نخواهند داشت.
  12. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی  متقاضیان اقساط سرمایه گذاری خود را در پروژه های مسکونی به بانک مسکن و در سایر پروژه ها به بانک توسعه تعاون پرداخت خواهند نمود.
  13. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی متقاضیان پیش سند تعاونی دفترچه سرمایه گذاری در پروژه ها را مستقیم و به نام خود دریافت خواهند نمود. این دفترچه ها در دفتر اسناد رسمی به نام متقاضیان ثبت خواهد شد.
  14. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی متقاضیان امکان بهره مندی از بیمه عمر و سرمایه جهت اطمینان از پرداخت اقساط و امنیت سرمایه گذاری در صورت بروز حوادث فردی احتمالی خواهند داشت.
  15. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی متقاضیان امکان انتخاب اولویت طبقه و واحد در پروژه ها خواهند داشت. لکن تخصیص واحدها بر اساس اولویت خوش حسابی ایشان در روند پروژه و پرداخت اقساط سرمایه خواهد بود.
  16. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی پیش پرداخت و اقساط متقاضیانی که با هدف تملک قدرالسهم مشخص از پروژه ها ثبت نام می نمایند، در هر سال بر اساس تورم تعیین و ابلاغ خواهد شد.
  17. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی پیش پرداخت و اقساط متقاضیانی که با هدف تملک قدرالسهم متناسب با آورده خود از پروژه ها ثبت نام می نمایند، در هر سال بر اساس انتخاب و اعلام ایشان تعیین خواهد شد.
  18. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی متقاضیان در هر مرحله، امکان واگذاری کل یا بخشی از امتیاز خود با دریافت ارزش افزوده از انتقال گیرنده را خواهند داشت.
  19. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی متقاضیان فقط امکان ثبت نام در دفاتر اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران و کلیّه عاملیت های رسمی آن در سراسر کشور را خواهند داشت و استراتژی طرح، بر جلوگیری از سوداگری در بازار و حذف واسطه های متعدّد با هدف کنترل قیمت های بازار توأم با سود سرمایه گذاری و تولید ابنیه با کیفیت و ارزان، ضمن استفاده حدّاکثری از تکنولوژی های به روز بین المللی در جهت مقاوم سازی و هوشمندسازی ابنیه می باشد.
  20. در طرح جامع سرمایه گذاری ملکی متقاضیان با استفاده از پرتال اختصاصی خود در سامانه آنلاین، امکان رصد کلیّه تعاملات مالی و اجرایی پروژه ها و مشاهده روند پیشرفت آن ها از طریق دوربین های مداربسته 24 ساعته مستقر در محل پروژه ها را خواهند داشت.

به منظور پیشگیری و مبارزه با پولشویی، سقف سرمایه گذاری در پروژه ها برای هر کد ملی یکصد میلیارد ریال می باشد

 

مروری بر وضعیت بازار مسکن:

بر اساس آخرین تحلیل بازارهای سرمایه ای در تیرماه 1400، بازار مسکن به‌عنوان امن ترین و پر بازده ترین محمل برای سرمایه گذاری ایرانیان شناخته شد. نوسانات بازار سرمایه (بازارهای بورس، طلا، سکه، و دلار) سیر همیشه صعودی قیمت مسکن، اصلی ترین دلیل کسب این جایگاه بوده است. لکن افزایش لجام گسیخته قیمت ها در این بازار طی سال گذشته، قدرت خرید افراد را به شدت کاهش داده است. هیچ یک از طرح های دولتی هم در این میان مؤثر واقع نشدند. به ‌طوری که بنا بر اظهارات مسئولین وزارت راه و شهرسازی، به علّت کاهش ساخت‌ و ساز (کمبود عرضه در برابر حجم تقاضا)، فاصله قیمت‌های بازار و هزینه تمام‌شده ساخت، به طرز چشم گیری افزایش یافته است

4.7 3 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه ملک ها

مقایسه

سال نو مبارک

به اطلاع می رساند سرمایه گذاران محترمی که هنوز جهت پذیره نویسی و ثبت نام پروژه ها با قیمت سال قبل اقدام نکرده اند، می توانند با پرداخت بیعانه، پروژه خود را با قیمت قبل نهایتا تا مورخ 15 فروردین 1402 رزرو و تصویر فیش واریزی را ارسال فرمایید.

شرایط پرداخت واحد های 50 متری
نام پروژه
مبلغ بیعانه
فورسیزن
10 میلیون تومان
سهند
5 میلیون تومان